Aktualności

ZIEMOVIT w finale konkursu Power of Content Marketing Awards 2019!

Marka ZIEMOVIT - linia produktów CIECH Sarzyna przeznaczona dla ogrodników i działkowców, znalazła się w finale prestiżowego konkursu Power of Content Marketing Awards. Kampania content marketingowa promująca szeroką gamę produktów ogrodniczych została wyróżniona w kategorii Budownictwo, Dom i Ogród. Zwycięzców, nagradzanych złotymi, srebrnymi i brązowymi medalami, poznamy 29 maja 2019 roku w Warszawie podczas uroczystej gali.

Power of Content Marketing Awards to konkurs organizowany już po raz dwunasty przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska. Jego celem jest promowanie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie najlepszych z nich. W konkursie biorą udział zarówno materiały drukowane jak i kampanie digital. Content marketing, czyli tzw. marketing treści, to strategia marketingowa polegająca na regularnym tworzeniu oraz dystrybucji atrakcyjnych i przydatnych treści, które mają za zadanie zainteresować i utrzymać ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców.

Produkty marki ZIEMOVIT to najwyższej jakości podłoża, nawozy, nasiona traw, środki ochrony roślin czy stymulatory dopasowane do potrzeb i oczekiwań polskich ogrodników i działkowców. Produkty dostępne są w sprzedaży w najlepszych centrach ogrodniczych, w sieciach handlowych takich jak BricoMarche, PSB Mrówka czy Leroy Merlin oraz w sprzedaży internetowej. Po rozbudowie, ofertę marki ZIEMOVIT stanowi aż 76 produktów. O najwyższą jakość produktów ZIEMOVIT niezmiennie dba właściciel marki – CIECH Sarzyna, największy polski producent środków ochrony roślin.

Marka ZIEMOVIT to nie tylko szeroka gama produktów najwyższej jakości, ale także zaufany doradca dla wszystkich polskich działkowców i ogrodników. To właśnie zaangażowanie marki ZIEMOVIT w tworzenie treści związanych z ogrodnictwem zostało zauważone przez Content Marketing Polska. Na stronie www.ziemovit.pl osoby zainteresowane poszerzeniem swojej wiedzy z zakresu pielęgnacji ogrodów czy roślin balkonowych mają do swojej dyspozycji rozbudowany poradnik i wirtualny kalendarz ogrodnika. Inspirującym miejscem dla wszystkich poszukujących wskazówek na temat pielęgnacji i aranżacji przestrzeni zielonych jest również fanpage marki na Facebooku - „Niech Żyje Ogród” (@ZiemovitNiechZyjeOgrod) oraz kanał poradnikowy na serwisie YouTube („Ziemovit”).

Kontakt:
media@ciechgroup.com;
tel. +48 723 66 86 86.

CIECH Sarzyna jest jedną z kluczowych spółek Grupy CIECH i filarem jej segmentu organicznego. Specjalizuje się w produkcji środków ochrony roślin (AGRO) oraz żywic. Jest największym producentem środków ochrony roślin w Polsce, a także głównym dostawcą żywic na rynku krajowym. Pełen asortyment wyrobów Spółki obejmuje ponad 1000 pozycji i ich pochodnych. Do najbardziej znanych znaków handlowych należą marki z segmentu AGRO: CHWASTOX, AGROSAR 360SL oraz ZIEMOVIT, a także Żywice spod marki Epidian. Firma, poza kluczowymi krajami europejskimi, obsługuje także rynki w Ameryce Północnej i Południowej, Azji, Afryce i Australii. Jej produkty trafiają do ponad 40 krajów całego świata.

Zobacz również

Do góry