Aktualności

ZIEMOVIT laureatem konkursu Power of Content Marketing Awards 2019!

Pod koniec maja, podczas uroczystej gali Power of Content Marketing Awards 2019, przyznano nagrody dla najlepszych projektów content marketing w Polsce. Marka ZIEMOVIT, linia produktów CIECH Sarzyna przeznaczona dla ogrodników i działkowców, została nagrodzona przez eksperckie Jury brązowym medalem w kategorii Budownictwo, Dom i Ogród.

Konkurs Power of Content Marketing Awards został zorganizowany już po raz dwunasty przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska. Jego celem jest promowanie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie najlepszych z nich.

W konkursie biorą udział zarówno materiały drukowane jak i kampanie digital. Content marketing, czyli tzw. marketing treści, to strategia marketingowa polegająca na regularnym tworzeniu oraz dystrybucji atrakcyjnych i przydatnych treści, które mają za zadanie zainteresować i utrzymać ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców.

- Power of Content Marketing Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów dla branży marketingowej. Jesteśmy dumni, że projekt Ziemovita wskoczył na podium w edycji 2019. Nagroda to z jednej strony odzwierciedlenie ciężkiej pracy zespołu dbającego markę ZIEMOVIT, z drugiej ogromna motywacja do walki o najwyższe stopnie podium. Zachęcamy wszystkich ogrodników i działkowiczów do zapoznania się z bogactwem produktów i porad naszej marki na stronie ziemovit.pl  - mówi Agnieszka Dworczak-Jakubowska, Dyrektor ds. Marketingu Operacyjnego i Wsparcia Sprzedaży w BU Agro.

Nagrodzony przez składające się z cenionych ekspertów Jury projekt to wyjątkowa broszura dla ogrodników, działkowców i miłośników hodowli roślin w domach czy na balkonach. Jej celem było zaprezentowanie szerokiej gamy produktów marki ZIEMOVIT wszystkim tym, którzy jeszcze nie mieli okazji ich przetestować. Jury doceniło broszurę za zróżnicowaną tematykę, praktyczne porady dotyczące hodowli roślin oraz przybliżanie różnych gatunków i odmian. Bogata szafa graficzna, estetyczne zdjęcia i interesujące pokazanie szerokiej tematyki miało na celu zainspirowanie wszystkich pasjonatów zieleni w ogrodzie, domu, na balkonie lub działce. Magazyn doskonale łączy treści bogate merytorycznie z lekkim, nieco lifestylowym ich podaniem.

Na stronie www.ziemovit.pl osoby zainteresowane poszerzeniem swojej wiedzy z zakresu pielęgnacji ogrodów czy roślin balkonowych mają do swojej dyspozycji rozbudowany poradnik i wirtualny kalendarz ogrodnika. Inspirującym miejscem dla wszystkich poszukujących wskazówek na temat pielęgnacji i aranżacji przestrzeni zielonych jest również fanpage marki na Facebooku - „Niech Żyje Ogród” (@ZiemovitNiechZyjeOgrod) oraz kanał poradnikowy na serwisie YouTube („Ziemovit”).

Produkty marki ZIEMOVIT to najwyższej jakości podłoża, nawozy, nasiona traw, środki ochrony roślin czy stymulatory dopasowane do potrzeb i oczekiwań polskich ogrodników i działkowców. Produkty dostępne są w sprzedaży w najlepszych centrach ogrodniczych, w sieciach handlowych takich jak BricoMarche, PSB Mrówka czy Leroy Merlin oraz w sprzedaży internetowej. Po rozbudowie, ofertę marki ZIEMOVIT stanowi aż 76 produktów. O najwyższą jakość produktów ZIEMOVIT niezmiennie dba właściciel marki – CIECH Sarzyna, największy polski producent środków ochrony roślin.

Zobacz również

Do góry